Jag kan faktiskt erkänna...

...att jag har suttit med lappen i mitt knä och tänkt skriva i flera, flera timmar. Dock råkade jag fastna i gamla bloggares arkiv istället. Vissa bloggare har jag verkligen inte följt sen starten, så det finns mycket att gräva fram, haha. Alla är lite mer personliga när man börjar blogga känns det som, sen kommer verkligheten ikapp och det var inte en lika bra idé längre.
Den enda bloggen som jag slaviskt följer just nu är Stina-Lees, väntar så spänt på att bebisen ska ploppa ut! Det är så många bloggar som jag följde förut som har bytt portal, vilket betyder att jag glömmer bort dom.


Förresten så somnade jag i första pausen i Supernatural igår, och vaknade två minuter innan det slutade. Lyckat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0