Jag vill packa upp dig nu...

Det kliar i fingrarna att slita upp alla kartonger, men jag kan knappast installera en tv. Det får vänta helt enkelt. Jag fixade iaf micron, så jag är ganska nöjd för tillfället.
Sitter och kollar På Greys på 5an nu, dom visar det sista avsnittet nu innan nya säsongen drar igång nästa vecka. Det sista förra säsongen är det värsta avsnittet jag sett. Usch vad hemskt det är! Försöker packa en liten väska samtidigt för jag ska sova hos pappa imorrn. Väldigt ovanligt, men det är lite närmare än mammas hus. Det kommer nån som ska kolla ventilationen på fredag innan jag har hunnit till jobbet, så jag vill inte vara hemma då. Jag får kliva upp svintidigt för att passa på dom + att det känns sådär att göra sig klar framför främmande män, haha! Ska se om jag lyckas hitta några kläder nu. Känner mig mest bara som en klump, så ingenting känns vidare bra!

Later!





                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag såg ju sista avsnittet på förra säsongen och tyckte det va skitspännande. Ända tills att metro-tidningen avslöjade vem som kommer vara kvar ^^ Det vet du säkert redan ändå men jag ville inte veta.. Blä!

2009-09-24 @ 14:34:16
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0