WC...

Var ute en sväng med mamma och hennes vännina tidigare idag. Kikade på lite inredning (jag vill ha allt), men det var också allt, ingen shopping idag. Förutom denna lilla skylt som ska få pryda min toadörr, den passar så bra till mina övriga skylt-ord.
Åh, jag vill ha en större lägenhet så jag kan inreda riktigt. Jag vill köpa en alldeles egen som bara är min, min, min! Som jag dessutom kan hyra ut om jag får för mig att dra iväg nånstans ett tag. Jag funderar faktiskt på att bosätta mig ett par månader i sthlm till sommaren/hösten. Har haft ett litet sug efter att flytta dit ändå sen syrran gjorde det, men vågar aldrig ta steget. Vill känna hur jag trivs innan jag söker jobb eller skola.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0