Prideparad...

Jag var på stan en sväng idag, kände att det var dags att besöka jobbet innan jag börjar. Känna lite extra på jobbångesten och allt som ska göras. Jag har inte ångest över att jobba igen, utan över själva ombyggnaden. Har varit med om både demontering och uppbyggnad ganska många gånger nu under mina fyra år, så jag vet hur mycket jobb det är. Fast har man tur så kommer det en söt snickarpojke eller två ;)
Iaf, vi har Drakbåtsfestivalen denna helg, och idag hade vi tydligen Prideparad också. Väldigt tjusigt och färgglatt måste jag säga, och allt från mormödrar till småbarn ingick. Vi pratade på jobbet om hur bra det är att homosexuella äntligen får gifta sig och skaffa barn. Man rår inte för vem man blir kär i helt enkelt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0