Snabbis...

ÅÅÅÅÅHHH vad jag saknar min dator. Jag är ju världens datanörd hemma. Jag kommer hela tiden på någinting som jag ska kolla, men nej det går inte. Just nu bor den hemma hos min bror, men han verkade inte bli så mycket klockare än jag. Bara en sån sak som att kolla kontot blir besvärligt när man ska klämma in det medans man är på jobbet. Måste stanna här nån kväll och betala alla räkningar också.

I lördags var jag iaf ut med Jessica, och det var så himla roligt. Packat med folk och hockeypojkar, haha! Vi passade på att gå ut eftersom vi för en gångs skull var lediga båda två på söndagen, det händer aldrig annars. Det enda negativa var att det var helgen innan lön, men på vissa krogar märks det aldrig.

i måndags höll jag på att få ett psykbryt när jag insåg att dom hade gett mig obetalda semesterdagar istället för betalda på lönespecen. Jag fick inte svar förrän idag att allt skulle ordna sig, jag ska tom få pengarna nästa vecka. Annars brukar man ju få vänta till nästa lön. Jag kände att Thailand låg pyrt till ett svettigt tag. Apropå Thailand, i måndags blev det även klart att jag och Jessica får semester samtidigt, så: THAILAND HERE WE COME!!!! :D

Nu måste jag gå ut och göra det jag får betalt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0