Busy...

Tänkte skriva att jag inte har hunnit skriva så mycket, men det är inte riktigt sant. Jag har bara haft lite annat för mig. Igår var jag på bio efter jobbet och såg The Town, och ikväll blev det filmkväll hemma med Jessica. Såg bland annat Devil. Den var okej, lite skumt slut bara. Annars håller jag mest på att bli insnöad igen eftersom det aldrig slutar snöa. Ge dig, snöjäkel!!
Jobb imorgon igen, så nu är det dags att krypa ner i kalla sängen. Gud, så skönt... Känns som att grannarnas partydunkande kan förstöra lite, dock!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha helt sjukt, vi satt också och kollade på Devil igår :D

2010-12-19 @ 17:12:02
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0