Gott nytt år...

Jag brukar ofta känna mig lite vemodig när det är nyår, men inte nu. Bort med det gamla och in med det nya. Förhoppningsvis innebär det här året en del förändringar, gärna åt det positiva hållet, tack! Jag tänker nytt jobb eller skola, förhoppningsvis en större lägenhet m.m. Om ingenting dåligt inträffar med resan, så känns även det som en ganska trevlig start på 2011.

Jag orkar faktiskt inte ha en hel resumé om det gågna året, men jag kan iaf säga att med på topplistan ligger Australienresan och Lady Gaga-konserten. Annars har jag haft många trevliga utekvällar med powerpinglor, och sånt vill jag gärna ha mer av.


Gott nytt år på er sötnosar, vi hörs nästa år ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0