Julbak har det blivit också...

Jag som gjorde en massa roligt julbak ifjol, rocky road, egen choklasmousse m.m. I år har jag bara bakat muffins, exakt en till varje person, haha! Hade inge mer mjöl, men jag lär väl hinna en omgång till. Iofs så ska jag ju göra det där tårtan också. Jag har helt enkelt inte haft tid det här året, har jobbat galet mycket dom sista veckorna.
Jag har tagit tag i juklappsinslagningen också, men jag är helt slut efter fyra paket. Min rygg klarar fasen ingenting sen bilolyckan, det är himla jobbigt... Sen vill jag ju gärna slå in paketen fint också, med egen prägling. Inga trista tomtepapper här inte! Tycker att det är väldigt tråkigt med butiksinslagna paket. Dom ser alla likadana ut, och det syns ofta på en gång vart dom kommer ifrån. Jag har inget emot att få såna paket av andra, jag vill bara inte ge bort såna själv :)





My perky cupcakes, yumi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0