Ladda...

Jag har verkligen haft all tid i världen att sitta framför datorn idag, men jag har valt att ligga i soffan och ladda istället. Börjar mitt niodagarspass på jobbet imorgon, så jag behöver ladda mentalt. Spontant känner jag bara: fy fan vad jobbigt! Haha. Jag har faktiskt varit med om värre, men nu för tiden är det väldigt sällan som det blir många dagar i rad. Det händer en del under tiden iaf, på fredag är det Kick off på dagen, och nästa onsdag är det säljarföreläsning.
Just nu håller jag faktiskt på och bakar, tycker inte om att inte ha nått att tugga på i frysen. Klassisk kladdkaka fick det bli med nytt recept, så det ska bli spännande att den hur den smakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0