Solen i ögonen...

Solen lyser rakt in genom min dörr, det ser verkligen härligt ut ute. Man skulle väl ha dragit på sig lite kläder och gått ut, men jag vet faktiskt inte vart man ska promenera i det här området. Mitt lokalsinne är lika med noll, det är faktiskt skrämmande ibland, haha! Nåja, jag ska väl iaf traska till affärn och köpa mjölk lite senare.

Åh, jag känner en så stark längtan efter någonting, men jag vet inte riktigt vad. Just nu känns det mesta grått och trist. Jag saknar mig själv, mitt gamla jag som faktskt var ganska glad och positiv. Nu känner jag mig mest bitter hela tiden. Tror att det har med vintern att göra, jag är verkligen inte lycklig då. Jag behöver sol och värme för att fungera normalt, och jag hoppas att resan tinar upp hjärtat och själen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0