Ute på vift...

Det är verkligen skönt att komma hem när man har flängt omkring hela dagen. Var ut till Birsta en sväng efter kursen, så den tidiga kvällen har spenderats där. Köpte nya hörlurar till ipoden, lika bra att få det gjort. Tittade efter en resväska också, men jag hittade ingen som var tillräckligt stor. Får lite ångest över vad jag ska packa i faktiskt.
Var in på min brors jobb också. Jag såg honom inte, så jag frågade en kille där om han var i närheten. Det lät så här:

-Är Fredrik här?
-Vilken Fredrik?
-N****
-Känner du honom?
-Det är min bror.
-VA? Är det din bror?


Haha, hans min var oslagbar, har aldrig sett en så chockad pojke. Sen gick han och letade efter Fredrik åt mig, och när han kom ut berättade jag vad han sa.

F: han frågade även hur gammal du är!


Det är ganska starkt jobbat att fråga ut min bror, brukar kunna vara ett känsligt ämne det där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0