Vilken dag...

Fy vilken dålig avslutning på kvällen. Eller, egentligen så är den inte slut än, men efter jobbet då. Mamma efterlyste mig för ett par dagar sen och ville att jag skulle komma ut. Är bara ledig imorrn, så det var bara idag som det klaffade. Skulle sluta jobba kl 17 idag, så jag planerade att ta kvart över bussen. Jobbet drog över så jag hann inte med den bussen, men sprang ut till den som skulle gå halv sex istället. Tror ni den bussen kom? Nä, naturlígtvis inte. 25 minuter stod jag ute och väntade på den förbannde bussen innan den kom. Det är INTE okej att hoppa över en avgång.
Bussen var helt knökfull eftersom den första aldrig kom. Innan bussen ens gick stod mammas Anders redan och väntade på mig i Kvissle, så jag kände mig hyfsat stressad. En full buss = pling på varenda hållplats. Gaaaah, jag höll på att få ett psykbryt. Bussen gick säkert i 50km i timmen hela vägen, så det tog fruktansvärt lång tid.
Efter mycket om och men så kom jag fram, då sa Anders att vi måste åka och tanka. TROR NI INTE ATT BILJÄVELN STANNAR PÅ MACKEN?
Det tog två timmar för mig att komma fram till mamma, det tar vanligen en kvart. Jag blev även lämnad ensam och insnöad i bilen, medans Anders hämtade jobbilen, så vi kunde åka hem. Vi fick även bogsera den andra åt sidan, så vi ska väl bogsera den vidare lite senare. Jag som inte ens kör en bil som startar känner mig inte helt okej med det, haha!

Nånting positivt var iaf att utvecklingssamtalet gick väldigt bra. Jag fick bara höra att jag ska skaffa lite bättre självkänsla/skinn på näsan så att jag inte blir överkörd. Inte i jobbet, utan mer som person, men det är ett problem som jag är medveten om. Jag måste helt enkelt lära mig att säga ifrån!


Kommentarer
Postat av: sandra

hi hi...

2010-02-05 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0