Blaha blaha...

Fantasifull rubrik, som vanligt. Det känns som hela söndagen bara har försvunnit, känns som att man ska sova snart. Kanske för att jag nyss kom hem.
Började min dag med att inte kunna stänga igen min ytterdörr. Ringde till pappa så han fick komma hit och använda våld, haha! Lite stressande att inte kunna stänga dörren när man ska till jobbet. Hela min dörr är knäpp. Det drar kallt som satan, det fruser igen, man får använda all kraft man har för att ens lyckas låsa den. Kan bero på att jag gärna undviker att ringa till hyresvärden. Jag hatar att ringa när det inte är folk jag känne. Ringer helst inte då heller, jag är en sms-person.
Angående jobbiga saker, så har jag utvecklingssamtal på jobbet den här veckan. Har fått ett papper med en massa frågar som jag ska svara på innan. Det känns också jobbigt, jag vet liksom inte ens svaren själv. Ja, jag säger då det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0