Jag gav upp...

Efter fyra-tiden imorse, så orkade jag inte titta på gala längre utan gick och la mig istället. Tycker att det var rätt bra jobbat ändå för att ligga i soffan.
De tog upp Haitikatastrofen ganska många gånger, vilket är bra. Det känns bara lite dumt att kändisarna ska stå och predika om att alla ska skänka så mycket pengar som man kan, medans dom sitter inne med sina miljoner dollar (dom skänker självklart också pengar, men dom har nog sina feta bankkonton kvar efteråt). Dom skulle säkert kunna bygga upp hela landet själva med löner från en film, om dom la ihop.
Själv tycker jag att vi vanliga Svenssons åtminstone ska försöka slänga iväg ett sms där man skänker 50 kr för att hjälpa till. Det behövs!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag va duktig å skickade iväg ett mess här innan ;)

2010-01-18 @ 17:20:13
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0