Oj då...

Jag har precis tagit reda på att jag inte ska bli hundtrimmare iaf. Har klippt Bäbis ikväll, och ja... Not so good, haha! Som tur är så har hon så myclet päls, så det syns nog inte så mycket när man borstar igenom den. Gina har även använt mitt huvud som kudde i soffan under Lets dance, kände mig smått manglad. Det var faktiskt ganska mysigt att ha en varm nos i nacken, jag som fryser dygnet runt annars.
Som ni kanske förstår så är jag alltså hos mamma igen. Jag är ledig hela, långa helgen, schemalagt för första gången sen midsommar. Jag gav ju bort min helg när jag åkte till sthlm, men det var den enda helgen sen midsommar som jag inte har jobbat. Jag kan faktiskt räkna alla lediga helger sen min anställning på en hand: London-resan, midsommar, sthlm och nu i helgen. Kul liv ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

sv: okej, tycker du fortfarande att de är lika kul? :) Hur många timmar har du kontrakt på då? Man vill ju alltid jobba lite mer när man kan liksom :) känner igen de :P



alltså är du schemalagd varje helg? :O

2010-01-09 @ 11:07:10
URL: http://helenawanglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0