Bokmani...

Jag önskar att jag inte hade pocketmani och att jag hade börjat läsa alla serier på engelska. Jag klarar inte av att vänta på varenda bok tills den dyker upp i pocketformat. Jag gillar verkligen inte inbundna klumpböcker, och dessutom är dom dyr. Sen vill jag gärna ha samma format på alla böcker i samma serier. Nu är jag iaf En shopaholic i väntans tider på väg, som jag skrev igår, men det finns ännu en nyare på engelska. Jag kan ju gissa hur lång tid det tar innan jag får läsa den när den inte ens är översatt än. Väntar också med spänning på Sophie Kinsellas fristående böcker Mitt nya jag & Flickan från tjugotalet. Den tredje boken om Babbeldrottningen finns också bara på engelska. Må dom bli pocket snart! ;)
I denna beställning får Människohamn av John Ajvide Lindquist och En förtjusande man av Marian Keyes också följa med. Jag har mina förtjusande favoritförfattare som jag måste köpa allt av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0