Som jag trodde...

AJAJAJ!! Mona stackars, gamla knän, haha. Tant är för gammal för att krypa omkring på alla fyra en hel dag. Men kul som tusan är det dock, och jag åker gärna tillaka i sommar. Måste få lite revansch på banorna som vi inte klarade och testa dom som var stängda. Tio stämplar skrapade vi ihop iaf, inte helt fy skam med tanke på att ett enormt killgäng som var där bara fick sex. HA!
Det är ju Boda borg Torpshammar som vi åker till i den här delen av landet. Lite fakta är att det var världens första Boda Borg och öppnade 1995. Själva äventyrshuset är en gammal vårdanstalt för utvecklingsstörda, och det sägs att det spökar för fullt både i äventyrshuset och restaurang/logihuset. Bland annat så är det fönster som envisas med att vara öppna lite här och där, eftersom gamla fröken Blomberg tyckte att det var viktigt att vädra, så barnen fick frisk luft. En svarta damen sägs dom också ha.
Man åker ju ofta klassvis till Boda borg när man är lite yngre, och min klass skulle minsann tälta utanför på gården. Jag var livrädd, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0