Bra dag idag...

Jag var ledig idag, och eftersom solen sken och stämningen är hög under studenten, så ville jag gå ner på stan en sväng. Ringde till jobbet och raggade en lunchpartner, vilket gick väldigt bra. Jag fick med mig Jessica på lunch, så vi köpte thaimat och satte oss vid ån och njöt en timme. Efter lunchen så gick vi tillbaka till jobbet där jag lockade med mig Mickis på en glass i solskenet på torget, haha. Vi prickade in flakåkningen genom stan ganska precis, så jag kikade på det en stund också.








Kommentarer
Postat av: Evelina

NI verkar ha bra väder där hemma! Här har det varit mulet hela veckan. Kul!

2010-06-11 @ 15:11:18
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0