Oh, what a day...

Okej, den har inte varit varken hemsk eller fantastisk som det låter på rubriken. Jag har bara känt mig lite less. På att inte få äta, på att mina rosor är halvdöda efter en vecka, på att jag var tvungen att åka hem för att plocka undan grejor för att min innedörr ska bytas ikväll, på att valpen gjorde bitmärken i min nya tröja. Jag vattnade mina blommor, och tog in dom från solen ett tag, så jag hoppas att dom piggnar till sig lite. Blir dyrt att köpa sex nya plantor varje vecka.
Nu är jag tillbaka hos mamma, blir nog där ett par dagar till :)


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja den växer fort :O hahahah



men den ska ju snart ut också så hehehe overkligt overkligt hehe

2010-06-02 @ 21:52:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0