Dagens goda gärning...

...betalade bussen hem till praktikanten. Det är väl härligt att hjälpa till med småsaker! Annat smått och gott som jag har uträttat idag: kollat upp vilken tid jag ska jobba på skärtorsdagen med Mickis, hört med syrran om jag kan låna hennes resväska, kollat upp varför min lön inte har höjts (erfarenhetslöneförhöjning, långt ord), vibrerat för fullt med vibratone-bältet, träningscyklat, hämtat ut min solspray på posten, blivit arg på tjuvar som inte kan låta bli att stjäla skor.
Har även bestämt mig för att jag ska sluta bli så arg på vädret varje morgon när jag går till jobbet. Det slutar inte snöa bara för att jag blir förbannad, tro det eller ej! Det funkar faktiskt, jag är mycket gladare hela dagarna, haha! Nu ska jag sova, jobbar öppning-stängning imorrn med säljarföreläsning direkt efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0