Men bebisar brukar vara fina...

Jag börjar fundera på om jag verkligen är skapad för att köra bil. Jag körde till Indal idag, och jösses, det var det värsta jag gjort på länge. Mitt fel är nog att jag har väldigt svårt att slappna av, vilket gör att jag koncentrerar mig väldit hårt, fast på för lite saker. Mammas sambo var givetvis med, annars hade jag suttit och gråtit nånstans efter vägen eftersom jag skulle vara helt vilse, haha!
Vi åkte dit för att hämta mamma som var på marknad. När vi kom fram såg jag att mammas väninna och hennes familj var där och hälsade på. Hennes lilla barnbarn är väldigt rättfram så hon skriker hej så fort jag kliver ur bilen. Lite senare när jag är en bra bit därifrån ropar hon på mig igen och säger: Kolla bebisen (hennes lillasyster)!! Det enda jag får fram till svar typ 15 m bort är : Mmm jättefin! Där sitter en hel familj med sin nya bebis, som jag inte ens ser pga avståndet, med förväntansfulla blickar och allt jag får fram är: Mmm jättefin, som om jag kommenterade nåns bil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0