Sämst på att packa...

Klockan är nio kvällen innan avfärdmot Stockholm, och jag har som vanligt inte packat ett skit. Vet inte vad jag ska ha på mig när jag åker, på konserten eller när vi går ut i Stockholmsnatten.
Det är en väldigt inveckad historia den här resan. Jag, Sandra och Jessica åker tåg ner imorgon. Vi åker hem till syster där vi ska sova, hon ska även med på konserten, sen kommer Sanna som vi jobbade med förut. Hon ska också med. Efter konserten går vi till syrran igen, och då kommer även Jennie, som vi också har jobbat med förut, med en kompis. Sandra åker vidare till sin kusin, och vi andra åker vidare mot natten och syrrans jobbarkompis. På söndag åker jag och Jessica hem, och Sandra åker på måndag. Hänger ni med? Haha :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kollat izzas blogg? Hon har pratat med Ola!

2010-05-07 @ 22:14:53
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0