Trädgård...

Som jag har krattat, planterat och burit stenar idag. Har fixat till mammas trädgård lite innan valpen kommer. Jag tycker faktiskt att sånt är ganska roligt så jag blev ännu mer sugen att fixa till min uteplats. Ska köpa rosor till blomlådan, och förhoppningsvis nya utemöbler. Det får dock vänta ett litet tag till.


Förresten! Igår körde jag bil alldeles ensam för första gången sen bilolyckan. Jag var relativt avslappnad till och med. Jag ska försöka köra så mycket som möjligt när jag åker med mammas Anders, så jag får upp vanan lite. Det känns så jäkla dumt att ha ett körkort som man inte utnyttjar, det är ju faktiskt en frihet.


Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja tänk dig jag då? jag tog det efter olyckan haha.. det är läskigt att köra själv tycker jag med men som sagt, bäst att köra så mkt som möjligt så man får bort de där om att man hela tiden tänker på olyckor.. :)

2010-05-12 @ 17:52:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0