Haha, varför...

Varför ska jag envisas med att skriva fylleinlägg efter krogen? Jag brukar inte ens minnas att jag har gjort det förrän jag läser dagen efter. Men hey, poäng till mig för bra stavning kl 04 på morgonen!
Lite mer detaljerat så var vi hemma hos en kompis till Anderas (Jessicas pojkvän), sen drog fyra av oss vidare till krogen. Jag hade verkligen jättekul, men jag måste lära mig att sluta slänga med huvudet så mycket på dansgolvet. Undra hur det ser ut egentligen, tur att jag slipper se själv. Har iaf en otrevlig nackspärr idag, men jag kanske fick en whiplashskada när dom drog mig åt olika håll, haha!

Slänger in ett par bilder också. Varje gång jag inte hittar min mobil så står nån och tar bilder på sig själv. Alla älskar iphone-funktionen, haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0