Spontan utgång...

Det blev en helt oplanerad utgång ikväll. Roligt var det också! Jag och Jessica hängde med hennes pojkvän och kompisar som enda tjejer, precis som det ska vara. Krogen var galet också, jag trodde att jag skulle bli sliten i två stycken på dansgolvet av olika boys. Vissa personer vill man liksom teasa även fast man inte vill nått själv, sen när dom är intresserad så kan man gå därifrån, haha! Vissa pojkar är även väldigt rak på sak, fick verkligen frågan: ska vi gå härifrån?
Hur som haver, jag hade iaf riktigt roligt men nu blir det nog lugnt fram till julbordet. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

hhahha killar killar

2010-11-14 @ 16:58:33
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0