Läskigt värre...

Lugn. bara lugn, jag har inte deppat ner mig! Har bara inte haft tid för bloggen ;) Jobbade stängning igår, och efter det blev det bio med Mickis. Såg inget mindre än Paranormal activity 2! Jag sa till mig själv efter första filmen att jag aldrig skulle se den igen, vilket jag gjorde, och nu har jag sett tvåan. Jag och såna filmer.. Det är som mitt tics.
Åter till filmen. Den här knyter ihop den första, och sker tidsmässigt innan den. En köksscen trodde jag att jag skulle kissa på mig, alla hoppade en meter och gallskrek, haha! Som efter alla andra liknande filmer så hade jag minst sagt svårt att lugna ner pulsen när jag skulle lägga mig och sova... En tröst till alla som blev rädda av den första filmen, är att nu vet man iaf hur filmen är uppbyggd. Händelserna är ju ganska likadana.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0