Måste hämta min dator...

Sen jag fattade att jag bara har två avsnitt kvar att se av Persons unknown, så kliar det i fingrarna att få hämta min dator. Jag hade ju som sagt inte planerat att åka hit igår, så avsnitten väntar fint på mig hemma. Jag som skulle kolla på dom redan igår. Jag undrar hur det ska sluta...
Den här serien handlar om ett gäng människor som blir kidnappade och vaknar upp på ett hotell i en öde stad. En stad som dom inte kan ta sig ut ur pga osynliga fält som bränner dom om dom kommer för nära. Sen försvinner lite folk, och grejor händer hit och dit. Låter jättenördigt, jag vet! Jag älskade ju Harper's Island också, värsta b-serien, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0