En ledig dag...

Har haft en ledig dag idag. Har strosat omkring på stan med Jessica och Elin, ätit lunch m.m. Jag var tom in på banken och började pensionsspara, sug på den ni! Kände att det var dags att starta och passade på när dom andra hade ärenden dit. Herregud vad mycket fonder hit och dit det finns, men låga risker, höga risker. Ja, allt möjligt. Jag lämnade allt till bankmannen, så han fick bestämma mitt öde.
Nu mina vänner, ska jag lägga mig i sängen med min bok en stund. Sist somnade jag med boken på magen och lampan tänd. Det är inte lätt när det är svårt ;)


Kommentarer
Postat av: Cissan

Vira sa så här till mig i morse:

- Mamma! Jag älskar Magdalena

2010-09-29 @ 13:09:08
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0