Okej, nu börjar jag bli frustrerad...

Nu vill jag verkligen ha min dator. Hur länge har det gått? En månad, två, tre, ett halvår??? Haha, typ tre veckor tror jag. Jag vill ju sätta mig ner och kika runt inför Thailand, läsa på om valet, kolla nyheter m.m. Jobbigt.

I onsdags var jag iaf på första riktiga hockeymatchen för säsongen. Kollade när Timrå kickade lite Modo-ass, höhö. Synd att det inte var elitserien bara, men den börjar inte förrän om ett par veckor. Nu är det den årliga sca-cupen som spelas. Kunde inte låta bli att köpa biljetter tills imorgon också, så då blir det mer hockey direkt efter jobbet. Senare vankas det kanske en utgång, who knows ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0