Easytone...

Åsikterna spretar verkligen åt alla håll, men som med det mesta vill jag prova själv. Jag tycker att det är många som verkligen säger att det känns mer i kroppen när man powerwalkar i Easytone. Har glömt fråga syrran vad hon tycker om sina.
I vilket fall som helst är dom snygga också, iaf i rätt färger ;) Ett par svarta Eaytone (med rosa detaljer såklart), tillsammans med mina vita Ecco Biom borde väl göra träningsgarderoben komplett i skoväg? Har även ett par slit och släng-skor till gymmet, och ett par tex-skor till slaskigt väder.

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

De är supersköna att gå i! Och det känns mer när man använder dem, men då ska man verkligen jobba med kroppen under en powerwalk.

2011-04-17 @ 20:43:42
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Lisa †

ooh det är exakt dom där som jag köpte nyligen ju! hur sköna som helst! som att gå på moln :D

2011-04-19 @ 14:40:45
URL: http://lioa.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vad skönt att höra att dom verkar fungera, eller att dom är sköna om ingen annat :)

2011-04-19 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0