Så kom vilodagen...

Haha, nu kom Dajanas pojkvän och hälsade på. Hon har en liten lekkamrat som hon är alldeles tokig i, och dom leker flera gånger om dagen. Igår var han inte här med sin husse, så nu höll hon på att riva huset när han kom. Lilla bus ;)
Jag själv känner mig sliten så in i norden. Jag sover så himla dåligt nu för tiden, så jag blir helt slut. Hoppas det blir bättre snart, annars blir jag gråhårig. Sitter och gäspar samtidigt som jag funderar på om jag ska dra iväg på en promenad eller inte. Solen skiner, men det blåser ganska mycket. Och jag vet inte om jag orkar. Den här veckan har det endå blivit två corepass, ett mrl-pass, ett pump-pass, crosstrainern två gånger efter passen och en långpromenad på en gymfri dag. Plus alla promenader till och från gymmet under veckan. Får man vara nöjd med det och hålla sig inne idag? Vi får se helt enkelt.
Annars så är söndagskvällar lite på min topplista nu för tiden, för då får jag se Fenomen. Jag ska bli en skedböjare jag med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0