Slö...

Tänkte skriva att det har varit en väldigt slö helg, men det är inte sant. Visserligen har det varit en helg hemma, men saker har blivit gjorda. Jag har tvingat mamma att rensa varenda skåp hon har i köket, så nu är det städat och fint. Mamma har lite hoarding-tendenser, så jag måste vara hård, haha! Det har åkt glas, bestick, tallrikar, muggar, skålar m.m. Skafferiet är utplockat och städat efter varugrupp, tex en hylla med bakning, en med mat, och så vidare. Nu kanske jag blir mindre tokig när jag ska laga mat eller baka här :)

Nu ska jag fika nybakad sockerkaka, sem måste jag göra klar en uppgift tills imorgon. Skittråkigt och ångestframkallande, som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0