Dålig start...

Handels och deras begäran om komplettering kan ta sig i häcken. Fy fan vad less jag är på deras seeeeega jobbtakt nu. Här skickar man in papper, papper och ännu mera papper hela tiden, och det blir ändå aldrig klart. Telefonkö hit och flera månaders väntetid dit. Att stämpla upp sig i tid när man jobbar, eller stämplar helt, mina vänner, det är ett helvete innan det är klart.
Nu har jag börjat veckan och morgonen med att sitta i telefonkö för att ens komma fram, och det slutade med tre nya intyg som ska skickas in. Jag. Orkar. Inte. Mer.

Härnäst ska jag ner på ett möte, som jag inte heller är kompis med just nu. Kommer väl sluta med sjuttioelva nya uppgifter. En kass start på denna vecka med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0