Woop, woop, bredband...

Jag har bredband, woohoo! Iaf ett tag, jag fick låna ett på Telenor medans dom lagar mitt. Fast jag är skeptisk, tror inte att mitt går att laga faktiskt. Eftersom jag ändå tycker att det har fungerat skitdåligt hela tiden, så ville killen där att jag skulle testa en ny variant som jag kan uppgradera till om jag blir nöjd. So far, so good! Jag fick även tips av en annan kille där att man kan använda sin iphone som modem. What? Varför har ingen sagt det till mig? Kände mig ungefär 100 år gammal.
Annars så har jag och Sandra gått omkring på Birsta halva dagen, och ätit lunch på Ikea (kycklingfilé, strips och bea - 39kr, bra skit). Jag hittade inget roligt, men lika bra är väl det.

Nu längtar jag tills på torsdag när mina kära syster kommer hem. Kom nu påsken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0