Edward-marathon...

Det blev en ganska busy dag igår. Så fort jag klev upp bestämde jag mig för att baka morotsmuffins till mamma, vet att hon har längtat efter dom. Drog snabbt fram alla saker, men insåg att jag inte hade nån olja hemma. Bara att göra mig redo för att gå till affären istället.
Hann ganska precis baka klart och stöka undan när Therese, Sofie,  Jonathan och Jesper kom på besök. Dom var inte sena på att provsmaka, och det lät som att mina bakverk fick godkänt ;)
När dom åkte hem så kom Anders och mamma med mat från Max som vi åt hemma hos mig. Sen följde jag med dom hem till Essvik, där jag nu fortfarande befinner mig. Anders jobbar borta så jag tänkte göra mamma lite sällskap i ett par dagar innan jag åker till sthlm. Vi har haft ett litet Twilight-marathon här idag, mycket trevligt att glutta på Edward (team Edward for life, höhö)! Nu är det bara att invänta Hollywoodfruarna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0