Nacka Forum...

På söndagen när vi hade orkat släpa våra trötta asses ur sängen, så åkte vi till Nacka Forum. Kändes rätt skönt att köra galleria eftersom vi ändå gick hela stansvängen på lördagen. Det ligger också i närheten där Lina bor, så det blev smidigast. Några saker åkte ner i påsar där med, lyckades hitta både höstjacka och höstskor till min stora glädje. Känner mig ganska redo nu, sen fattas bara en ny vinterjacka. Jag köpte faktiskt lite mer kläder under helgen, men dom har jag redan hunnit lämna tillbaka. Så det blev ganska lugnt på shoppingfronten ändå :)







Två fina tavlor från LaMezon


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lämnade du tillbaka hjärttröjan?

2011-08-30 @ 17:31:30
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0