Resten kvar då...

Ni får ursäkta att vissa inlägg ser lite struliga ut, det blir så när jag använder google chrome. Förstår inte riktigt varför, men sjukt störande. Ska fixa till dom i explorer sen...
Nu har jag iaf fått det där promenaden överstökad (sola effektivt, kallas det), och passade även på att ta en tur till affären efteråt. Fattar inte att jag alltid kommer ut med två kassar när jag bara ska köpa mjölk. Väldigt opraktiskt att släpa hem utan bil. Jag har resten att ta tag i, men ååååååh, jag vill inte. Började med ett stort projekt att flytta om i mina garderober igår, så nu ligger det kläder, skor, handdukar och sängkläder precis överallt. Lika bra att digga in på en gång, later folks! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0