Så onödigt...

Jag känner mig sjukt irriterad över mobilen fortfarande. Känns så onödigt att tappa den. Min lilla teknikbebis som jag har tagit hand om så bra. Känns väldigt jobbigt att springa runt och kolla priser på lagning, lämna in den och bli utan i flera veckor, hitta nån annan under tiden. Måste även ha en sån där förstoringsgrej till sim-kortet så det passar i vanliga telefoner igen. Funderar på om jag ska låta den vara tills efter sthlm, jag kan ju använda den ändå. Hade tur i oturen att det inte blev krossat glas, utan bara stora sprickor. Vissa struntar i lagning överhuvudtaget, men jag kommer bli galen om jag ska ha sprucken display i ett år till!

Imorgon blir det jobb till sena kvällen igen, sen jobbar jag bara två dagar till under veckan innan jag får en mini-semester. Jag är ledig tio dagar sammanlagt, och det ska bli otroligt skönt. Längtar verkligen till sthlm, så kul att komma bort ett tag. Hoppas på snälla vädergudar också!

Nu blir det lite tv och smoothie ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0