En promenad ner på stan...

Idag har jag lyckats sova alldeles för länge, så dagen blir nog rätt kort, haha! Väldigt skönt ändå att ligga kvar i sängen utan måsten. Jag tänkte göra mig lite anständig och gå ner på stan om ett tag. Vill kika lite på ett par saker, och jag ska ändå ner och träna sen. Kan lika gärna gå lite tidigare och slå två flugor i en smäll. Ikväll blir det Core och Body pump på gymmet, och jag hoppas att pumpen inte känns lite tungt som i måndags.



Mitt hår börjar äntligen få lite längd :)

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 @ 14:55:29
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0