Julgran...

Idag har jag gjort något stort, nämligen sagt upp min lägenhet. Läskigt! Jag skulle gärna ha kvar den i andra hand, men det känns ändå lite besvärligt på en hyresrätt. Jag får lite ångest bara jag tänker på att packa ihop mina saker, jag har verkligen hur mycket som helst. Känns som att jag får börja packa efter nyår om jag ska hinna i tid, haha!
Annars så har jag varit på Birsta med mamma och Anders. Kändes som att vi var där typ hela dagen, men ändå hanns inte allt klart. På't igen imorgon alltså! Vi köpte iaf en gran som jag och mamma har klätt ikväll, så nu luktar det verkligen jul i huset. Jag har börjat att flytta mig hitåt till jul, får se om jag åker hem nån dag emellan, eller om jag stannar kvar :)





Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis får man väl säga! Du frågade inte om uthyrning?

2011-12-20 @ 10:45:00
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0