Klappar...

Innan ni får hjärtsnörp för att jag har en tendens att lägga ut presenter här, så ska ni veta att jag inte lägger ut grejer till dom som faktiskt läser. Många blir förvånade att knappt någon i min familj läser bloggen, men jag har faktiskt inte talat om att jag har den för så många. Känner inget behov av att alla ska veta om den heller, länkar tex aldrig på Facebook. Men hemlig är den inte, så den som hittar hit är välkommen ;)
Jag har iaf fått ännu en julklapp som jag väntat på idag, nämligen en bordsalmanacka till (man viker till den så att den kan stå) mamma och Anders. Temat fick självklart bli vovvarna, eftersom det är deras ögonstenar. Jag har också beställt en mycket passande emaljskylt från formeli.se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0