Seg dag...

Seg dag, seg dag! Det bästa var iaf att en av mina beställda julklappar kom idag, och det blev riktigt bra. Förutom en liten detalj som jag stör mig på, men inget jag kan göra något åt. Så tråkigt att jag inte kan visa den, men jag får göra det efter jul istället. Nu hoppas jag på att en annan julklapp dimper ner i brevlådan snart, och det kan den nog göra redan imorgon! Har även syrrans julklapp liggandes på posten, så det börjar ta sig med klapparna.
Nu ska jag snart åka hem till mamma för att få mig lite middag och titta på hockey. Imorgon ska jag luncha på stan med ex-kollegorna, och på torsdag ska jag kika på lägenheten med Sandra. Förhoppningsvis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0