Snyft...

Hur stor del av befolkningen har snyftat tillsammans till Svenska hjältar ikväll? En hel del om man checkar av fejjan! Så mycket modiga och tuffa människor det finns. Man kan ju fråga sig själv om man är tuff nog att jaga bort en björn med skidstavar, eller hindra ett knivbråk. Svårt det där, man kan aldrig veta innan man är i den situationen tror jag.
Hur som helst, resten av dagen har jag spenderat med Sandra, till stor del på Birsta. Verkar vara dit alla utan färdiga julklappar vill åka. Eftersom jag är helt färdig med klapparna, så unnade jag mig lite shopping till mig själv. En superfin blus, en klänning på superrea, och lite ringar blev det. Visar nog sen. Tänkte mest bara skriva hej för tillfället, och fortsätta med mitt serietittande. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0