Wraper...

Herregud vad jag har slagit in julklappar idag, tror att fingrarna blöder snart! Inte är det mina inköpta paket heller, utan alla som mamma och Anders har köpt. Vet inte hur det landade på mig, haha! Min allra sista julklapp har fortfarande inte kommit, så nu börjar jag verkligen tro att den har försvunnit. Jag blir så arg, här hittar man bra presenter som är betalt och klart, men det kommer inte fram. Kommer det nästa tisdag så får jag fasen ett psykbryt, skulle vara så typiskt! Nu ska jag faktiskt besöka sängen snart, har haft julstuga med mamma sen klockan sju imorse :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kom på att du kanske inte behöver leta efter bilden. Jag kan ju spara den från uppladdningsadressen och ladda upp och ta den in i cs :) Ska testa idag! Vill du ha grå eller svart ram?

2011-12-21 @ 09:58:33
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok då ska jag testa det :)

2011-12-21 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0