Harfarg och bungalows!

Svart att hinna med bloggandet.. har mycket for oss pa dagarna och pa kvallarna ar vi helt slut. Sov till och med middag idag, som varsta pensionarena!! haha
Vi har iallafall landat och klivit av baten i Koh Samet.. en liten o ca 5 km lang och 1 km bred!! lagomt stor alltsa :) hehe
Har hittat ett trevligt men ganska dyrt stalle att bo pa. Fina bungalows med stor toalett, enorm kyl och tv med en bla ruta mitt pa skarmen ;P hehe sov forsta natten i en minimal liten stuga sen uppgraderade vi oss ganska fort nar vi insag att vi inte ens fick plats med packningen :P
Igar gav vi oss pa ett efterlangtat projekt. Uppdrag fargning!! ojoj.. innan vi ens fick frisoren att forsta vad vi ville var vi tvungna att forklara om och om igen for 3 personer! Det kom tillslut en engelsk karl som kunde forklara for thailandskorna vad vi ville :)
Vi blev fargade bada tva sa magda ar numera randig tiger och jag en randig barbie.. HAHA (typ).. Mitt loshar reagerade inge bra pa blondfargen sa flera slingor har gatt av :S Fick iallafall lite pengar tillbaka av frisoren som verkade ha gjort fel blandning till haret! Nu far jag sta ut med att det ar betydligt tunnare och blondare.. men men what to do!! ;P
Lagger ut lite bilder pa fb och har snart som ni kan gotta er i.. vi ar med pa ca 50 bilder av 600 pa kameran .. hmm.. ska skarpa oss!! Har jag forresten sagt att min (Jessicas) kamera slutade fungera forsta dagen i Thai?!! Darfor vi inte har extremt mkt bilderna nar bara magdas funkar!

  
Nu har vi inte tid med detta langre.. Ska strax ut och dricka lite drinkar med nagra svenskar som vi bor granne med! Hejda sa lange :)

Kramar Jessica och Magdalena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0