Fotproblem...

Ibland gar det inte sa bra for vara stackars fotter. Sahar ha mina set ut dom sista dagarna. Dag 1 slog jag min stackars fotknol i bussen, sa den ar alldeles jatteom fortfarande. Dag 2 svallde mina fotter nagot sa enormt, sag ut som elefantmannen, haha! Dag tre (idag) hoppade jag ner fran flytmadrassen rakt ner i stenbotten och skar fotterna. Trippelotur och trippelont! Bade jag, jessica och Therese lyckades skara oss pa fossingarna, men de gick bra for alla. Svider mest av saltvattnet bara.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Asgarv! Det va den största foten haha :D

2011-01-30 @ 00:52:02
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAAA HA HA var den roligaste foten jag sett :P

2011-01-31 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0