Filmkvällar....

Igår fick jag lite qualitytime med Jessica. Vi köpte mat och chips, sen blev det film. Vi hyrde tre stycken, men det slutade med att vi bara fick se en. En olycka skedde så en film gick visst sönder, opss... Den första var förjäkla dålig så den orkade vi inte ens se klart. Vi MÅSTE börja läsa vilket land filmerna kommer ifrån, vill inte se mer spanska nu! Istället blev det I spit on your grave. Ja, alltså döm inte efter namnet, jag hör hur precis hur dåligt det låter. Vi hade faktiskt valt bort den först, men tog den iaf. Helt okej film, ganska brutal. Mest minus är namnet.
Ikväll fick jag tid med Sandra också, film på schemat även då. Sandra skäms så mycket över filmen som vi såg, så jag får inte säga vad den heter, haha.. Den skulle vara helt crazy vidrig, men jag tyckte inte att det var så farligt. Härdad skräckistjej det här ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0