H&M, ni ruinerar mig...

Ny H&M-katalog kommen, och det spritter och shoppingfingrarna. Nu tänkte jag ta det lugnt och fint med kläder därifrån, men vissa saker vågar jag inte vänta med. Blev bedårande små grejor till köket, och även billiga pannband. Det är så svårt att hitta fina tycker jag, men kom på precis efter beställningen att jag faktiskt köpte två i vintras. Opss. Men dom är iaf i andra färger...
Kökshanddukarna och löparen är gjorda för mig, och bara mig. Tänka sig att det har blivit poppis att inreda med muffins. Muffinsen tar över världen ;) Har inte ens ett köksbord till löparen, men jag jobbar på ett större hem lite sporadiskt ;)







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0