Ovädret förra veckan...

Ibland när man ska beskriva något så är det ju lätt att överdriva för dramatiken. Jag brukar faktiskt försöka undvika det, tex skriver jag att jag är förkyld och mår skit, så är jag förkyld och mår skit. Ett annat exempel är ovädret som var förra veckan, det är lätt att tro på annan ort att man överdriver om man inte såg det själv. Jag har verkligen aldrig varit med om nått sjukare väder.





En gångtunnel


Mc-parkeringen i stan


Ett bussgolv!

Här ska det vara bar mark, istället översvämmad gata och butik.



Bilderna är lånade från st.nu


Kommentarer
Postat av: Evelina

shit pommes! har det gått tillbaka nu eller är det fortfarande översvämmat?

2011-07-20 @ 07:30:45
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Det har torkat, men det blev lite vägskador här och där :)

2011-07-20 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0