Yr i bollen...

Sitter på jobbet nu (har lunch) och känner mig helt vimsig. Fast ibland måste man väl få vara lite yr i bollen, speciellt när man fortfarande känner sig klubbad efter helgen. Är ju lite krasslig också. Jag kom inte utanför dörren på hela dagen igår, och bytte inte ens om från nattlinne. Skulle gå ut och gå, men jag trivdes bra i sängen med mina munkar, haha!
Lyckades iaf komma på att jag hade tagit på mig en extradag lördagen som jag ska på hockey, så jag fick lite panikartat ringa och säga ifrån mig den. Fick väldigt dåligt samvete, men det löste sig. Jag ska gå med typ halva familjen och har dessutom bjudit mamma och Anders, så jag vill gärna gå själv också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0